Αδυνάτισμα χωρίς δίαιτα

Κατηγορία Υγεία
Κυριακή, 18 Μαρτίου 2012 20:41 Διαβάστηκε 1622 φορές
Issue 55


ΛΙΑΤΣΙΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Dr. of Νaturopathy CCNH USA
liatsikos@gmail.com
www.holisticbeauty.gr

Ο ηλεκτρο-βελονισμός για αδυνάτισμα είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να αντιμετωπίσετε εύκολα προβλήματα παχυσαρκίας χωρίς ιδιαίτερα στερητικές διατροφές, καθώς μπορεί να μειώσει την όρεξη, την διάθεση για γλυκά και τον χρόνο κορεσμού. Παράλληλα ενεργοποιεί τον οργανισμό να αποκτήσει μεγαλύτερο μεταβολικό ρυθμό, να κάνει δηλαδή περισσότερες καύσεις, ενώ ρυθμίζει και την κινητικότητα του παχέος εντέρου, ώστε να μην δημιουργούνται προβλήματα δυσκοιλιότητας. Τα ιδιαίτερα σημεία που χρησιμοποιούνται για κάθε ασθενή επιλέγονται με βάση την κατανομή λίπους, το επίπεδο στρες και συγκινησιακών παραγόντων, τις διατροφικές συνήθειες και άλλους παράγοντες. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι βελονισμού για αντιμετώπιση πάχους και ένας από τους πιο γνωστούς τρόπους είναι ο ωτοβελονισμός. Στην περίπτωση του ωτοβελονισμού επιλέγονται σημεία πάνω στο αυτί. Στο τέλος τοποθετούνται ειδικοί μικροί μαγνήτες πάνω στο αυτί στο χρώμα του δέρματος ούτως ώστε να μη γίνονται αντιληπτοί.



ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ Η σωστή διατροφή και η άσκηση βρίσκονται οπωσδήποτε στην πρώτη γραμμή της μάχης κατά του λίπους. Τι γίνεται όμως με το διαταραγμένο μεταβολισμό και τα άλλα γνωστά και άγνωστά μας αίτια που εμποδίζουν τον οργανισμό να χάσει τα περιττά κιλά; O εναλλακτικός κόσμος προτείνει ολιστικές θεραπευτικές προσεγγίσεις, αδυνατιστικά μασάζ, βότανα και ηλεκτο- βελονισμό. Σίγουρα όπως όλοι οι τρόποι αδυνατίσματος, έτσι και στην περίπτωση του βελονισμού, χρειάζεται η προσπάθεια στην βελτίωση της διατροφής χωρίς πλέον στις μέρες μας να καταφεύγουμε σε αυστηρές διατροφές. Η αρχική προσέγγιση του βελονισμού συνδυαζόταν με αυστηρή διατροφή βασισμένη σε αρχές κινέζικων θεραπειών. Σε μεταγενέστερο στάδιο ο βελονισμός συνδυάστηκε με γνωστές πρωτεϊνούχες διατροφές με έντονα και γρήγορα αποτελέσματα. Στην πορεία, οι νέες μελέτες που έχουν γίνει στην Ευρώπη και ιδιαίτερα στη Γερμανία, συνδύασαν τον βελονισμό με μεσογειακή διατροφή και τα αποτελέσματα είναι εξίσου καλά και σε αρκετές περιπτώσεις καλύτερα σε μακροπρόθεσμα διαστήματα χωρίς ιδιαίτερη στέρηση σε βασικά τρόφιμα όπως φρούτα γάλα και άμυλο.
Η άσκηση βελτιώνει το ρυθμό του μεταβολισμού ο οποίος μένει σε υψηλότερα επίπεδα ακόμα και 6 ώρες μετά, γιατί ο οργανισμός εργάζεται βελτιώνοντας το μυϊκό ιστό και καθαρίζοντας τις τοξίνες από τον οργανισμό μας. Αν λοιπόν αυξήσετε την δραστηριότητά σας με βάδισμα, τρέξιμο, γυμναστική, ένα σπορ, σε συνδυασμό με τον βελονισμό, θα πετύχετε σίγουρα καλύτερα αποτελέσματα. Η επιτυχία στο πρόγραμμα της άσκησης είναι να διαλέξετε μια δραστηριότητα που θα σας αρέσει, να πιστέψετε στην αξία της, να γίνει καθημερινή σας συνήθεια, τρόπος ζωής.

TIPS ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗΣ

  • ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΤΕ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΦΡΟΥΤΟΥ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ π.χ. ΑΝ ΦΑΤΕ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΠΑΝΑΝΑ ΦΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.
  • ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΤΕ ΕΝΑ ΑΦΕΨΗΜΑ ΜΕΤΑ ΤΑ ΚΥΡΙΩΣ ΓΕΥΜΑΤΑ ΣΑΣ. ΙΔΑΝΙΚΑ ΛΟΥΙΖΑ, ΤΗΛΙΟ ΒΟΗΘΑΝΕ ΠΟΛΥ ΣΕ ΤΥΜΠΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΡΥΘΜΟ ΤΟΥ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΥ.
  • ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΑΛΚΟΟΛ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΤΕ ΠΡΟΤΙΜΗΣΤΕ ΠΟΤΑ ΕΩΣ 15 ΒΑΘΜΟΥΣ.
  • ΟΧΙ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΙ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΙ ΤΡΟΦΩΝ.
  • ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΤΕ ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΦΑΓΗΤΑ ΚΑΙ ΦΡΟΥΤΑ.
  • ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ, 4-6 ΚΟΥΤΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥ ΓΛΥΚΟΥ ΤΗ ΜΕΡΑ ΣΕ ΣΥΝΟΛΟ
  • ΑΠΟ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΤΕ ΑΝΘΟΤΥΡΟ Η ΚΑΤΙΚΙ
  • ΑΠΟ ΨΩΜΙ ΠΡΟΤΙΜΗΣΤΕ ΤΟ ΦΑΓΟΠΥΡΟ
  • ΒΑΛΤΕ ΤΑ ΒΟΤΑΝΑ ΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ΣΑΣ ΣΕ ΑΦΕΨΗΜΑΤΑ Η ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΒΟΗΘΑΝΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΠΕΠΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
  • ΜΗΝ ΠΙΝΕΤΕ ΚΑΦΕ ΜΕ ΓΑΛΑ
  • ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΤΑ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ
  • ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
  • ΠΕΡΠΑΤΑΤΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 30 ΛΕΠΤΑ.
  • ΕΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΜΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΑΣΑΝΣΕΡ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΙΣ ΣΚΑΛΕΣ