10 φυσικοί τρόποι για να απαλλαγείτε από τους πόνους στη πλάτη.

Κατηγορία Υγεία
Τρίτη, 24 Απριλίου 2018 19:34 Διαβάστηκε 671 φορές
online Πέτρος Ε. Ζορμπάνος

Ο πόνος στην πλάτη είναι μια συχνή οδυνηρή ταλαιπωρία για πολλούς από εμάς. Οι στατιστικές που παρουσιάζονται από την ιστοσελίδα The Good Body αποκαλύπτουν ότι τα περιστατικά πόνου στην πλάτη δείχνουν μια ανησυχητική αύξηση τα τελευταία χρόνια. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, τα περιστατικά σε ενήλικες 65 ετών και άνω αυξήθηκαν από 29,5% το 1997 σε 33,7% το 2013. Ομοίως, οι στατιστικές διαπίστωσαν ότι περίπου 8 στους 10 Αμερικανούς θα αισθανθούν πόνο στην πλάτη κάποια στιγμή κατά τη διάρκεια της ζωής τους.

Ο πόνος στην πλάτη ήταν επίσης πιο διαδεδομένος στις ενήλικες γυναίκες στο 30,2%, σε σύγκριση με μόλις 26,4% στους ενήλικες άνδρες. Επιπλέον, τα τελευταία στοιχεία έδειξαν ότι το 40% των ασθενών με οσφυαλγία αναζητούν βοήθεια από τους γιατρούς πρωτοβάθμιας φροντίδας, ενώ ένα 40% επισκέπτεται χειροπράκτη. Επιπλέον, ο πόνος στην πλάτη συνδέεται με ένα ετήσιο κόστος υγείας έως και 50 δισ. δολάρια και συνολικό ετήσιο έμμεσο κόστος έως και 100 δισ. δολάρια.

Ανακουφίστε τον πόνο στην πλάτη με αυτές τις 10 φυσικές θεραπείες

Ο πόνος στην πλάτη δεν χρειάζεται να αποτελεί λόγο για μεγάλα ιατρικά έξοδα. Ακολουθήστε αυτές τις 10 έξυπνες συμβουλές για να ανακουφίσετε φυσικά τον πόνο στην πλάτη.

  1. Εναλλαγή ζεστής / κρύας κομπρέσας. Η εναλλαγή ψυχρής και θερμής κομπρέσας είναι μια βασική θεραπεία για τον πόνο στην πλάτη. Ένα άρθρο που δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα Nature Creation συνιστά τη χρήση πρώτα ψυχρής κομπρέσας για να αποκλειστούν προσωρινά τα σήματα πόνου και να μειωθεί το οίδημα. Προτείνεται η εφαρμογή ψυχρής κομπρέσας για τουλάχιστον 48 ώρες πριν από τη μετάβαση σε θερμή κομπρέσα, η οποία διεγείρει τη ροή του αίματος και μειώνει τους επώδυνους σπασμούς.
  1. Κάντε ένα καυτό ντους. Τα ζεστά λουτρά και τα ζεστά ντους βοηθούν στη μείωση του πόνου και στη χαλάρωση των μυών, γεγονός που με τη σειρά του μπορεί να διευκολύνει το τέντωμα.
  1. Τεντωθείτε το πρωί. Το τέντωμα νωρίς το πρωί και γενικά οι ασκήσεις stretching είναι επίσης ένας σίγουρος τρόπος ανακούφισης του ανεπιθύμητου πόνου στην πλάτη.
  1. Κινηθείτε. Η άσκηση διευκολύνει την απελευθέρωση των ενδορφινών, των φυσικών παυσίπονων του οργανισμού. Οι σωματικές δραστηριότητες που στοχεύουν τους κεντρικούς μυς θα δώσουν επίσης στη χαμηλότερη σπονδυλική στήλη μια πολύ αναγκαία έκταση. Οι σωματικές ασκήσεις που χαλαρώνουν τους σφιχτούς μυς που βρίσκονται στο πίσω μέρος των μηρών, μπορούν να μειώσουν τον πόνο στην πλάτη.
  1. Απολαύστε ένα μασάζ. Ένα καλό μασάζ βοηθά στην κυκλοφορία του αίματος, ανακουφίζει από το άγχος, χαλαρώνει τους μύες και ενισχύει την έκκριση ενδορφίνης.
  1. Αλλαγή της θέσης ύπνου. Αλλάξτε τη θέση ύπνου, κατά προτίμηση σε μια θέση κλίσης, για να μειώσετε την πίεση στο κάτω μέρος της πλάτης.
  1. Επιλέξτε εναλλακτικές θεραπείες. Πολλές εναλλακτικές θεραπείες έχουν ήδη δοκιμαστεί και αποδειχθεί ότι διευκολύνουν τον πόνο στην πλάτη. Για παράδειγμα, η γιόγκα βοηθά στην αύξηση της πρόσληψης οξυγόνου, περιορίζει το άγχος και διευκολύνει την παραγωγή ενδορφίνης, ενώ ταυτόχρονα τεντώνει τους μυς της πλάτης.
  1. Κολυμπήστε. Η κολύμβηση είναι μια εξαιρετική μορφή σωματικής δραστηριότητας, καθώς η άνωση του νερού επιτρέπει να αποκομίζετε τα οφέλη της άσκησης μειώνοντας την καταπόνηση. 
  1. Κοιμηθείτε. Ο ανεπαρκής ύπνος επιδεινώνει τον πόνο στην πλάτη. Έτσι, ένας καλός μπορεί να αποδειχθεί ευεργετικός για τη μείωση της ανεπιθύμητης ενόχλησης στην πλάτη.
  1. Χρήση αλοιφών και προϊόντων καψαϊκίνης. Διάφορες τοπικές θεραπείες όπως τα προϊόντα καψαϊκίνης είναι γνωστό ότι παράγουν θερμότητα και αναστέλλουν τη δραστηριότητα μιας νευροχημικής ουσίας που μεταδίδει τον πόνο, η οποία ονομάζεται ουσία Ρ.

ΠηγέςTheGoodBodyNatureCreationSpine-Health