Η EcoHealth εξαπατά ιατρικό περιοδικό και το κοινό

Κατηγορία Ειδήσεις
Παρασκευή, 04 Δεκεμβρίου 2020 08:54 Διαβάστηκε 670 φορές
Online Dr Joseph Mercola - Απόδοση: Ιορδάνης Βελισσάρης

Μια μη κερδοσκοπική ομάδα που έλαβε εκατομμύρια δολάρια από χρηματοδότηση μέσω των φορολογούμενων για τον γενετικό χειρισμό των κορονοϊών στο Ινστιτούτο ιολογίας του Γουχάν, βρίσκεται στο επίκεντρο μιας επιστολής που φαίνεται να εξαπατάει σκόπιμα το κοινό σχετικά με την πραγματική προέλευση του SARS-CoV-2.

Μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ελήφθησαν από το U.S. Right to Know δείχνουν ότι η EcoHealth Alliance, η οποία συνεργάζεται με το εργαστήριο Wuhan για τη δημιουργία γενετικά τροποποιημένων κορανοϊών, έφτιαξε μια επιστολή που δημοσιεύτηκε στο διάσημο περιοδικό, The Lancet, τον Φεβρουάριο του 2020. Η επιστολή, υπογεγραμμένη από 27 συγγραφείς - μερικοί από τους οποίους δεν αποκάλυψαν τη σύνδεσή τους με την EcoHealth ως σύγκρουση συμφερόντων - ζητούσε «ταχεία, ανοιχτή και διαφανή ανταλλαγή δεδομένων» για τον COVID-19 και επισήμαναν ότι όλες οι ιδέες ότι ο ιός προήλθε από εργαστήριο αποτελούν θεωρία συνωμοσίας.

Ωστόσο, το U.S. Right to Know διαπίστωσε ότι ο πρόεδρος της EcoHealth Alliance, Peter Daszak, ήταν αυτός που συνέταξε στην πραγματικότητα τη δήλωση αυτή και ότι σκόπιμα γράφτηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να φαίνεται ότι ήταν «απλώς μια επιστολή από κορυφαίους επιστήμονες» και όχι οργανωμένη από μια ομάδα με βαθύ οικονομικό και επιχειρηματικό συμφέρον από το ζήτημα αυτό.


ΠηγήUS Right to Know November 18, 2020The Lancet