Νέα έρευνα δείχνει ότι η ανάμειξη των πρωτεϊνών μειώνει τον κίνδυνο υπέρτασης.

Κατηγορία Έρευνα
Πέμπτη, 05 Μαΐου 2022 16:06 Διαβάστηκε 436 φορές
Online Hypertansion - Απόδοση: Holistic Life

Η λήψη πρωτεϊνών από πολλές διαφορετικές πηγές θα μπορούσε να κρατήσει υπό έλεγχο τα επίπεδα της αρτηριακής πίεσης.
Αποδεικνύοντας ότι η ποικιλία είναι πραγματικά το «αλατοπίπερο της ζωής», εκείνοι των οποίων η πρόσληψη πρωτεΐνης προέρχεται από έως και οκτώ διαφορετικές πηγές έχουν επίσης 66% λιγότερες πιθανότητες να υποφέρουν από υπέρταση σε σύγκριση με άλλους που εξαρτώνται από λίγες μόνο πηγές.
Οι ερευνητές από το νοσοκομείο Nanfang στην Κίνα ανακάλυψαν ότι οι πιο υγιείς λαμβάνουν την πρωτεΐνη τους από δημητριακά ολικής άλεσης, επεξεργασμένα δημητριακά, επεξεργασμένο και μη επεξεργασμένο κόκκινο κρέας, πουλερικά, ψάρια, αβγά και όσπρια, όπως ο αρακάς και τα φασόλια.
Ανέλυσαν τη διατροφή σχεδόν 12.000 ανθρώπων με μέση ηλικία 41 ετών και το 35% από αυτούς εμφάνισαν υπέρταση κατά τη διάρκεια των 18 ετών της μελέτης. Οι περισσότεροι από αυτούς εξαρτιόνταν από μία ή δύο μόνο πηγές πρωτεΐνης, αλλά ο κίνδυνος άρχισε να μειώνεται όσο αυξανόταν ο αριθμός των πηγών πρωτεΐνης.
Η Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία συνιστά στους ανθρώπους να τρώνε υγιεινές πηγές πρωτεΐνης, όπως από φυτά, θαλασσινά, γαλακτοκομικά προϊόντα με χαμηλά λιπαρά και χωρίς λιπαρά και από άπαχα κομμάτια μη επεξεργασμένου κρέατος και πουλερικών και υποστηρίζει ότι μία ή δύο μερίδες, κάθε μέρα είναι αρκετές για να πάρουμε όλη την πρωτεΐνη που χρειαζόμαστε.

Πηγή: Hypertension, 2022- doi: 10.1161/HypertensionAHA.121.18222