Κόσμος

Οι επιστήμονες ανακάλυψαν τον «χαμένο κρίκο» στον οργανισμό μας που επηρεάζει τις πιθανότητες να εμφανίσουμε καρκίνο και άνοια.Όλα έχουν να κάνουν με την κουεουσίνη, ένα μικροθρεπτικό συστατικό που είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία του εγκεφάλου, τη μνήμη,…
Μέσα σε ένα περιβάλλον αυξανόμενης οικολογικής ανησυχίας, αβεβαιότητας στις αγορές λιπασμάτων και εντεινόμενης κλιματικής πίεσης, η βιολογική γεωργία φαίνεται να επιστρέφει δυναμικά στο προσκήνιο. Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία του βρετανικού Υπουργείου Περιβάλλοντος (Defra), η συνολική έκταση βιολογικής καλλιεργήσιμης…
Το ανθρακούχο νερό έχει αποκτήσει τα τελευταία χρόνια τη φήμη ενός απλού, καθημερινού «εργαλείου» για την απώλεια βάρους. Από blogs ευεξίας έως social media, η ιδέα ότι ένα ποτήρι ανθρακούχο νερό μπορεί να ενεργοποιήσει τον μεταβολισμό ή να…
Περισσότερες από μία στις τρεις υπερηχογραφικές εξετάσεις καρδιάς είναι είτε ασαφείς είτε πλήρως μη διαγνωστικές, γεγονός που αναγκάζει τους γιατρούς να επαναλαμβάνουν τις εξετάσεις ή να παραπέμπουν τους ασθενείς σε πιο επεμβατικές και δαπανηρές μεθόδους παρακολούθησης, αναφέρουν ερευνητές…
Με αφορμή τη μελέτη του Sashank Nyapati στο Journal of Cross-Cultural Psychology (2026) , https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/00220221251406577Μια σύγχρονη ερευνητική προσέγγιση αναδεικνύει τη σημασία του νοήματος, της συνοχής και της εσωτερικής ευθυγράμμισης στην ψυχική υγεία.Στο πλαίσιο του ερευνητικού συνεδρίου «Ανθρωποσοφική Ιατρική…
Σύμφωνα με πρόσφατο νομοθετικό σχέδιο στη Γερμανία, προτείνεται η κατάργηση της αποζημίωσης για θεραπείες ομοιοπαθητικής και ανθρωποσοφικής ιατρικής από τα δημόσια ασφαλιστικά ταμεία. Η αιτιολόγηση βασίζεται στο επιχείρημα ότι «δεν υπάρχει επαρκής επιστημονική τεκμηρίωση» για την αποτελεσματικότητα αυτών…
Ο διαλογισμός για μόλις επτά ημέρες επαναδιαμορφώνει πλήρως τον εγκέφαλό σας. Είναι εξίσου ισχυρός με τη λήψη μιας ψυχεδελικής ουσίας και, πέρα από τη βελτίωση της εγκεφαλικής λειτουργίας, η εντατική πρακτική του διαλογισμού ενισχύει επίσης τα σήματα του…
Περίπου το 60% των Αμερικανίδων αναμένεται να πάσχει από καρδιαγγειακή νόσο (CVD) έως το 2050, σύμφωνα με εκτιμήσεις ερευνητών. Ήδη σήμερα, περίπου οι μισές Αμερικανίδες παρουσιάζουν κάποια μορφή καρδιαγγειακής νόσου. Σε αυτό περιλαμβάνεται και μία στις τρεις γυναίκες…
Πολλοί άνθρωποι που λαμβάνουν στατίνες για τη μείωση της χοληστερόλης παραπονιούνται για έντονους μυϊκούς πόνους, οι οποίοι μπορεί να είναι τόσο σοβαροί ώστε να διακόπτουν τη θεραπεία  και τώρα οι επιστήμονες φαίνεται πως ανακάλυψαν γιατί συμβαίνει αυτό.Τα φάρμακα…
Τα τσάγια περιέχουν κατεχίνες, φυσικές πολυφαινολικές ενώσεις που ενισχύουν τα οστά καθώς μεγαλώνουμε και μειώνουν τον κίνδυνο καταγμάτων και οστεοπόρωσης.Οι γυναίκες που πίνουν άφθονο τσάι καθημερινά έχουν ισχυρότερα οστά, αλλά η υγεία των οστών επιδεινώνεται σε γυναίκες που…